T O P
  • By -

Available-Kiwi1841

How come second pic looks skinnier


Proof_Being_2762

Cuz he got longer


[deleted]

Damn, I rarely see actual good picture proof. This is a fantastic example of what PE can potentially do. Good job


Adept_Anywhere_6765

There’s allot. Probably scroll though the gains success flair


[deleted]

I've been here for over a year, this is well above the standard lol


SkeLeToR_666_

This might come off weird but i have the exact 1:1 dick as you, size exactly the same in girth and length exactly the same look even the veins are similar. I am weirded out.


xrybak7

Youre my dick soul, bro!


ag2117red

Haha same here.. though I have the same as his original (6.3 length, 4.6 girth); hopefully all 3 of us can grow together and realise our goals (mine is 7 length, 5.3 girth).


kristos_mideyah

Fuck, 6.3x4.7 🤣 Distant relatives? 🤣


duhbert

Looks like you gained good length. How much? Routine?


xrybak7

From 6.2in to 7.1in


Agreeable_External29

Congratulations good gains! Is it bpel or nbel ?


xrybak7

Bone pressed


jantmi

Nice gains, how long did it take?


xrybak7

6-7months


DharshanVik

Was it similar to male hanger? Ur set up? Good gains bro


xrybak7

Well. I haven’t got any fancy stuff- just use zip ties on piece of cloth which I wrap my penis around and then I use (dunno how to call it, I’m not native English speaker) elastic rope (?xd) and lay down on my bed every evening for as long as I can, usually 2x 1hour. 1st hour just regular expanding, second kind of BTC 😜


Alarming_Incident_26

Zip ties, cloth, and an elastic cloth band. Minimalist DIY at its best. I’m spending thousands on gadgets and you did it cheap. Nice. But the zip tie, how careful do you have to be to cut that off every time.


xrybak7

Pm and Ill send you my setup 😜


Humble-Ad991

Check dms


Just-Champion4613

Send me the set up 2


jantmi

I pmd you for the set up


Most_Citron8993

Can you send me the set up too


bardok202

I know you're saying you're going for girth now, but I wouldn't completely stop length work. There's a good chance you'll lose all length gains over the next 6-12 months if you stopped all length work right now. 7 months is very quick for almost 1 inch in gains, and quick gains = quick loss. I've seen so many posts where people gained fast, stopped, then lost everything. I don't know exactly why it happens, but I've seen it discussed on other forums as well. You could be an anomaly, but typically you really want to make sure you've cemented those gains. So I would at least do light length work for the next 6 months while doing your girth work.


xrybak7

Im not giving up working on lenght bro. I wish to reach another 0.5 inches in 12 months. Now i want focus on girth but still working on lenght


esco0101

Do the 3-1 routine, it'll help with both


bardok202

Awesome, just wanted to put that out there just in case.


xrybak7

I actually really enjoy the process. Not gonna stop anytime soon


[deleted]

Can you share a video of the process?


[deleted]

[удалено]


bardok202

Possibly. Tbh though I would probably just do my routine 2-3 times a week for 6ish months


Responsible_Pop_66

Youve gained 1.25”? Can i ask what time frame and what was your routine? How do you start off and how soon did you start using equipment?


bardok202

About 2.5 years so far. 2 months of manuals because I thought I had to. Then straight into extender.


Responsible_Pop_66

So you think you shouldve just skipped manuals and went straight to equip? Im just starting rn doing basic manuals but i obv wanna start the right and most effective way.


bardok202

Yeah, I would've started with my extender, and do your research. Figure out which type is better for you. Noose or vacuum cup. Then prepare with the proper materials to use either one. Then figure out how far you need to stretch, but start off slow


Responsible_Pop_66

Why extender and not hanging or pumping? Seems like hanging is the most popular choice for lenght gains


bardok202

Because I started with an extender. Although it's not true, I started off thinking hanging was an endgame exercise, but technically anything could be your endgame equipment. Plus, at this.point, I'm pretty much an expert at how extenders work.


Responsible_Pop_66

Your measurements are my literal goals man. Im starting at 5” nbp and just want to get to 6”. Seems realistic but god 2 years is such a long time. I want to start off the right way, so far i started last week doing pe and was literally just doing some simple manuals. But i dont wanna necesarily waste my time with manuals if theres better and more effecient methods. But i also dont wanna start off doing advanced methods because ive seen you may have to start off kinda slow? Idk bro any help would be greatly appreciated


Temporary_Opening_75

How old are you? 🧐


narco_69

What’s your routine bro ??


Reasonable-Phrase-52

What was your routine?


TopComposer6894

Share your routine bro 😍


jacs77

Looking good


Bigboytoy15

Congrats


Flow_Scholar

Method?


[deleted]

Did your flaccid state length increase?


xrybak7

Yeah. A lot


[deleted]

Damn, you just motivated me to start rn


[deleted]

Can you show us your method?


Proof_Being_2762

What is your girth?


Complexity777

Not 7 inches but good for you


Single_Example8675

What’s your girth btw


[deleted]

Awesome cock size, bro!


trynnagetdatschmeat

Bit of a digression but, how have the last 7 months of PE affected your EQ? Great gains by the way man, good job!


seathrowaway217

Post your routine and setup?


xrybak7

Guys! I have sent you my method for lenght. Now i need you to send me yours for girth. Pv pls


Historical-Rub-1747

Routine?


tnklsdfg

Impressive gains, I just started, Can you share the set up and your routine plus tips??


lemiecm

Very nice!


Unknown-399

Has the color of your dick changed? How much in circumference are you?


xrybak7

Yeah, it got a little bit darker unfortunately. I’m gonna start using homemade vitamin C serum+ aloe vera gel+ GHK-CU cream


xrybak7

What girth does it look like?


Unknown-399

This is what scares me the most about discoloration, what do you plan to put in this serum and what is GHK-CU? I'm French sorry if I don't understand or write very well 😅 I wanted to ask you what is your circumference?


xrybak7

GHK- CU is cooper based peptide mainly made for healing skin tissue. Read about it on Google


Unknown-399

Ah ok, that's good to know 👍


xrybak7

Im only 4.6in girth


Unknown-399

I'm almost like you, starting soon and starting at 6.3 BPx 4.4, girth for me is most important.


Hour-Veterinarian565

Inspiration bro


[deleted]

[удалено]